Potřebuji si vyřídit
-
Pro bydlící
- Havarijní situace v domě
- Změna počtu osob - nájemce
- Prodej bytu - informace
- Změna počtu osob - vlastník
- Úhrada měsíčního předpisu
- Stavební úpravy v bytě
- Převod družstevního podílu
- Převod bytu do vlastnictví
- Změna termínu převodu bytu
- Změna vlastníka bytu-garáže
- Podnájem družstevního bytu
- Vyúčtování služeb - zaslání přeplatku
- Reklamace vyúčtování služeb
- Pronájem společných prostor
- Nahlášení pojistné události
- Žádost o snížení nájemného
- Zánik společného členství manželů v bytovém družstvu
- Domovní kniha
- Informace - registrační a QR kód
- Pro nebydlící
- Pro zaměstnance na dohodu
- Pro zástupce samospráv, SVJ
- Formuláře a vzory
Havarijní situace v domě
V případě havárie v domě je nutné především:
- nahlásit havárii zástupci domu (předsedovi samosprávy), zástupci společenství a neprodleně zajistit odpojení místa havárie od dalšího přívodu energie, vypnutím příslušného jističe nebo hlavního jističe u elektrické energie a uzavření přívodu vody do příslušné stoupačky v případě vody a tepla.
- zajistit místo havárie z hlediska bezpečnosti, aby nedošlo k dalšímu poškození majetku, osob a zvířat.
- nahlásit havárii na družstvo MÍR, stavební bytové družstvo.
- zajistit odstranění havárie, buď u dodavatele energie nebo prostřednictvím firem zajišťujících havarijní službu, viz seznam firem zajišťující havarijní službu je „zde“.
Poznámka: Vždy je vhodné zajistit fotodokumentaci poškozeného majetku.