Potřebuji si vyřídit
-
Pro bydlící
- Havarijní situace v domě
- Změna počtu osob - nájemce
- Prodej bytu - informace
- Změna počtu osob - vlastník
- Úhrada měsíčního předpisu
- Stavební úpravy v bytě
- Převod družstevního podílu
- Převod bytu do vlastnictví
- Změna termínu převodu bytu
- Změna vlastníka bytu-garáže
- Podnájem družstevního bytu
- Vyúčtování služeb - zaslání přeplatku
- Reklamace vyúčtování služeb
- Pronájem společných prostor
- Nahlášení pojistné události
- Žádost o snížení nájemného
- Zánik společného členství manželů v bytovém družstvu
- Domovní kniha
- Informace - registrační a QR kód
- Pro nebydlící
- Pro zaměstnance na dohodu
- Pro zástupce samospráv, SVJ
- Formuláře a vzory
Pronájem společných prostor
Žádost o souhlas s rozšířením užívání společných prostor (pronájmem) v domě za účelem uskladnění osobních věcí nebo za účelem podnikání lze podat volnou formou nebo vyplněním předepsaného formuláře Žádost o pronájem společných prostor
Žádost o pronájem společných prostor v domě za účelem uskladnění osobních věcí musí obsahovat:
- číslo místnosti, název, m2, v domě, účel pronájmu uskladnění osobních věcí (uvést popis, jakých věcí), účinnost, jméno, datum narození, adresu, č. bytu, telefon, podpis. V případě pronájmu kočárkárny musí být určena náhradní kočárkárna (číslo místnosti, název),
- nájemné, obvyklá výše nájemného činí 350,- Kč/m2/rok + případné platby za služby. Nájemné bude vloženo do dlouhodobě přijatých záloh domu (fond oprav),
- výkres suterénu (přízemí) domu s legendou, dle kterého místnost bude ověřena. Výkres obdržíte po předchozí domluvě u příslušného technika provozu domu na MÍR SBD,
- souhlas výboru samosprávy domu nebo společenství vlastníků na žádosti (razítko a podpis)
- souhlas nadpoloviční většiny nájemců,
- souhlas nadpoloviční většiny vlastníků dle spoluvlastnického podílu,
- souhlas všech vlastníků s tím, aby veškeré příjmy z pronájmu společných a nebytových prostor byly převedeny do dlouhodobé zálihy na opravy domu.
- seznamy bydlících včetně příslušné formulace Vám vytiskneme),
- žádost bude předložena technické komisi družstva a následně do představenstva družstva a po schválení budete vyzváni k podepsání nájemní smlouvy na právním oddělení,
- smlouva bude obsahovat mj. zajištění přístupu k instalacím a uzávěrům v místnosti a předání náhradních klíčů v zapečetěné obálce výboru samosprávy domu (společenství vlastníků)
- úhrada za úkon družstva 363 Kč při podpisu smlouvy.
Žádost souhlas s pronájem za účelem podnikání musí obsahovat:
- číslo místnosti, název, m2, v domě, účel pronájmu, účinnost, uvažované stavební úpravya zařízení, užívání sociálního zařízení, jméno, datum narození, adresu, č. bytu, telefon, podpis. V případě pronájmu kočárkárny musí být určena náhradní místnost (číslo místnost, název),
- živnostenský list,
- nájemné, obvyklá výše činí 900 Kčúm2/rok + samostatná platba za topení, elektrickou energii, vodu (platba topení zálohou, zřízení samostatného elektroměru včetně doložení kopie revizní zprávy elektrického zařízení a smlouvy s dodavatelem, instalace vodoměrů). Nájemné bude vloženo do dlouhodobě přijatých záloh (fond oprav)
- výkres suterénu (přízemí) domu s legendou, dle kterého místnost bude ověřena. Výkres obdržíte po předchozí domluvě u příslušného technika provozu domu na MÍR SBD,
- souhlas výboru samosprávy domu nebo společenství vlastníků na žádosti (razítko a podpis),
- souhlas nadpoloviční většiny nájemců,
- souhlas všech vlastníků dle spoluvlastnického podílu,
- souhlas všech vlastníků s tím, aby veškeré příjmy z pronájmu společných a nebytových prostor byly převedeny do dlouhodobé zálihy na opravy domu.
- seznamy bydlících včetně příslušné formulace Vám na základě žádosti o pronájem vytiskneme,
- souhlas hasičského záchranného sboru,
- souhlas krajské hygienické stanice,
- v případě stavebních úprav předložit projektovou dokumentaci (zjednodušená technická zpráva, statické posouzení a výkres starý a nový stav),
- smlouva bude uzavřena na dobu neurčitou s výpovědní lhůtou 1 měsíc,
- smlouva bude obsahovat mj. zajištění přístupu k instalacím a uzávěrům v místnosti a předání náhradních klíčů v zapečetěné obálce výboru samosprávy domu (společenství vlastníků),
- úhrada za úkon družstva včetně DPH činí 1 210,- Kč při podpisu nájemní smlouvy
- uhrazení vratné kauce 5 000,- Kč při podpisu nájemní smlouvy,
- ohlášení změny v užívání stavebnímu úřadu
Vyřizuje:
Technicko administrativní zaměstnanec (dveře č. 19, přízemí):
Kontakt: 548 424 415, e-mail: provoz@mirsbd.cz
Úřední hodiny:
Pondělí od 8.00–12.00 hod. 13.00–16.30 hod.
Středa od 8.00–12.00 hod. 13.00–17.30 hod.